Het personeel van dit hotel heet je van harte welkom in hun vernieuwde en comfortabele hotel. Het hotel heeft na 8 jaar haar deuren weer geopend en is compleet gerenoveerd. De kunstliefhebber is hier echt op z'n plek. Niet alleen in de gezellige Corneille bar tref je enkele kunstwerken